zaterdag 25 oktober 2014

Beelden Op Locatie: nieuwe groepsexpositie met Witty Art opent op 8 november a.s.



Op 8 november a.s. opent in Kookstudio Mix in de groepsexpositie Beelden Op Locatie Rotterdam: Dorothé Arts, Petra Jongmans, Jolanda Drukker Murray, Noortje Stortelder, Harry Schumacher en Christy de Witt.

Alweer de derde expositie met Witty Art in korte tijd. Ditmaal weer in gezelschap van een groep bijzondere kunstenaars. Met sommigen en hun werk ben ik al een beetje bekend: zo exposeerden zowel Harry Schumacher en Noortje Stortelder hun werk tijdens Route du Nord in Station Hofplein, dezelfde locatie waar ik met Bij Gelegenheid aanwezig was. Anderen ontmoet ik binnenkort voor het eerst. Het is altijd spannend om te zien hoe zo'n gezamenlijke tentoonstelling uitpakt, maar ik twijfel er niet aan dat het ook deze keer weer een interessant resultaat zal opleveren.

Zelf zie ik het als een mooie gelegenheid om weer ander werk te exposeren, dat nog niet eerder vertoond is. De flyer toont werk uit de reeks 'Face Values', afkomstig uit 2013, maar het is daarmee niet gezegd dat ik die serie ook daadwerkelijk ga exposeren. Er zijn verschillende andere kandidaten. Wordt, kortom, nog even puzzelen - maar voor wie mij een beetje beter kent: ''What's New!''.



Alle informatie overzichtelijk op een rijtje: 

Beelden op Locatie in Rotterdam: Winterexpositie in Kookstudio-Mix.
Dorothé Arts, Petra Jongmans, Christy de Witt, Jolanda Drukker Murray, Noortje Stortelder en Harry Schumacher.

Opening: 
Zaterdag 8 november om 13.00 uur in aanwezigheid van de kunstenaars.

Duur expo:
8 t/m 30 november 2014 

Locatie:
Coolhaven 160-B
3024 AM Rotterdam

Open:
Zaterdag en zondag van 13.00-17.00 uur en op afspraak 

Combineren van (zaken)lunch met kunst/lezing over het tentoongestelde werk? Voor alle mogelijkheden en informatie, klik hier.

Beelden Op Locatie is een initiatief van Harry Schumacher en Jolanda Drukker Murray.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten