donderdag 18 september 2014

Witty Art is als een zwarte komedie: humoristisch met een donker randje


''Christy de Witt's kunst bekijk, lees en onderga je als een zwarte komedie: humoristisch met een donker randje. Hierdoor raak je in vertwijfeling en word je heen en weer geslingerd tussen de vraag: is het nu zielig of grappig? Eén van de redenen waarom ik haar artwork helemaal geweldig vind.''

Deze woorden en meer schreef een koper van Witty Art onlangs aan mij. Een koper, die, nu een aantal jaren verder, zo te horen nog steeds heel happy is met de aanschaf van haar werken, waarvan onderstaande afbeelding er eentje is: ''Innovation In Carnation #17'', inmiddels bijgenaamd ''The Puppetmaster''.

 

Altijd leuk om te horen en een reden voor mij om een oproep te plaatsen onder niet alleen kopers maar ook andere fans en volgers van Witty Art:

''Wat vinden jullie nou van Witty Art?'' 

Raakt mijn werk je, heb je er iets mee? Zet het je aan het denken, en zo ja, hoe precies. Of laat je het gewoon over je heen komen en bedenk je er je eigen verhaal bij? Vind je het gewoon leuk of juist he-le-maal niets?

Je kunt een reactie achterlaten hier op mijn blog, via email of via de TWC Facebook pagina

Ben benieuwd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten