maandag 15 april 2013

Geslaagde opening van de expositie in Sint Maria's Gallery



Gisteren geopend, en nog te zien deze week van woensdag 17 tot en met vrijdag 19 april in Sint Maria's Gallery een heel mooie showcase van Witty Art, samen met werk van Cajoja. Deze pop up galerie is gevestigd aan de Sint Mariastraat 142-B, te Rotterdam en is geopend van 12.00 tot 17.00 uur.


Het was een mooie opening, gistermiddag. Geïnteresseerde bezoekers, die de tijd namen om de tentoongestelde werken te bekijken. En er over in gesprek raakten.


''Schattig en verontrustend tegelijk, ja, dat is het: verontrustend schattig.''

''Het doet me denken aan die bekende regisseur, ik ben zijn naam even kwijt, hoe heet hij toch ook alweer, hij van 'The Corpsbride' en 'The Nightmare before Christmas' ''
''Tim Burton, bedoelt u?""
''Ja, die, absoluut, die, daar doet het me aan denken!''
  
Waren twee van de reacties om trots op te zijn. 


Mijn dank gaat uit naar: 
Wendy Scholten voor weer een prachtige selectie en de productie van deze Witty Art showcase (ik had het zelf nooit zo kunnen bedenken).
Mary Pedersen en Aniel Mohanlal van Sint Maria's Gallery voor het mogelijk maken van de expositie 
Cajoja voor de prettige samenwerking 
Alle bezoekers voor hun interesse en komst! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten