maandag 8 april 2013

Expositie '4PRIL' geopend in Werklicht Rotterdam

Op zondag 7 april jl. vond de opening plaats van de expositie '4PRIL' in Werklicht Rotterdam. Een expositie, geheel gewijd aan misschien wel het meest onderschatte, maar onmiskenbaar meest gebruikte papierformaat: A4. En, misschien niet geheel toevallig, veelvuldig gebruikt door mij. Dat de expositie dan plaatsvindt in april, immers de vierde maand van het jaar, en ook nog eens mijn geboortemaand, dat is alleen maar meegenomen.
 

Een keur aan kunstenaars, waaronder Astrid van Rijn, Willem van Hest, Karin Rianne Westendorp en ikzelf, leverden één of meer A4tjes aan. Zo bracht ik twee werken in uit de serie 'Perfectly Imperfect MisFits', begonnen in 2011, en, zoals bij veel van mijn series nu eenmaal het geval is, doorlopend tot en met vandaag de dag. Totdat de dag komt dat de MisFits mij niets meer te vertellen hebben, maar ik geloof zelf niet dat die dag snel aanbreken zal. Bovendien zijn ze geliefd, ze behoren tot mijn best verkopende series.


De expositie '4PRIL' loopt nog tot en met de finissage op 28 april. Niet-verkocht werk wordt dan geveild, dé kans dus om een echte Witty Original in je bezit te krijgen voor een klein(er) prijsje.

Werklicht vind je aan de Putsebocht 74-A, Rotterdam-Zuid. Alle relevante contact- en bezoekinfo vind je op de website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten