donderdag 14 augustus 2014

Witty Art weer te zien tijdens Route du Nord 2014!


Definitief en bevestigd: ook dit jaar is Witty Art weer te zien tijdens de bekende Rotterdamse kunstmanifestatie Route du Nord. En net als vorig jaar zal dat weer zijn samen met de vier andere leden van het kunstcollectief Bij Gelegenheid: Astrid van Rijn, Heleen van Zantvoort, Laura Zwaneveld en Margot Annuschek.

Route du Nord vindt dit jaar plaats van vrijdag 26 tot en met zondag 28 september, in het ZoHo (Zomerhof) Kwartier, een van de nieuwe 'booming' gebieden in Rotterdam. Exacte locatie en openingstijden volgen zo snel mogelijk!

Momenteel ben ik bezig om een selectie te maken uit het werk wat ik wil laten zien tijdens de Route. Dat het werk zal zijn wat nog niet eerder live vertoond is, staat vast. De afgelopen maanden heb ik veel nieuw werk gemaakt, zowel Series, als bijvoorbeeld ''Mummies Dearest'', ''Cornered'' en ''Stage Fright''. Maar ook ontzettend veel nieuwe 'Singles', waarvan ik graag een selectie zou willen tonen.

Kortom, niets staat in dit stadium vast, de komende tijd zal ik hier een aantal updates delen over het keuzeproces en, waar mogelijk, ook de volgers en fans van Witty Art bij betrekken!

Hieronder wat impressies van de deelname van Bij Gelegenheid aan de vorige editie van Route du Nord, juni vorig jaar. Toen toonde ik werken uit de series ''Egology'' en ''Heavy Weight''.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten