vrijdag 14 februari 2014

'In mij worstelen het optimisme en de melancholie met elkaar'


Al eerder aangekondigd, maar sinds vorige week is-ie dan verkrijgbaar: het gloednieuwe, en vernieuwde Pandora Magazine met daarin het interview dat eindredacteur Ruud Vermeer een tijdje terug met mij had. Een verslag van een fijn en onderhoudend gesprek over mijn werk, de motivaties en de drijfveren er achter. En natuurlijk over kunstenaars- en ondernemerschap. Over ''de schijnbare lichtvoetigheid'' in mijn werk en het ''onvermogen van de mens tot communiceren''. En: over ''het raadsel dat de mens eigenlijk is.''.

Een mooie publicatie, geïllustreerd door een aantal werken van mijn hand, waaronder het hierboven getoonde ''Perfect By All Means'' (tekening, inkt op papier, 2013).


Tezijnertijd verschijnt een transcript plus downloadbare PDF van het interview op dit blog. Tot die tijd kan je het nieuwe Pandora Magazine bestellen via email

Naar aanleiding van dit artikel nieuwsgierig geworden naar Witty Art? Neem dan gerust contact met mij op via email, Facebook of Twitter.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten