woensdag 20 mei 2015

Witty Art & Ookami passen perfect bij elkaar!


Inmiddels hangt mijn werk alweer een week of drie in Ookami en elke keer als ik er ben, of als ik een foto voorbij zie komen op Facebook of Instagram, dan voel ik me enorm trots. Trots op die plek, op de mannen en vrouwen achter dit waanzinnig mooie project; en op de jongeren die daar hun ding doen, en die je elke keer weer ziet groeien in hun nieuwe passie: voor het vak van barista voor het koffiebranden, voor de gastvrijheid, voor het runnen van je eigen toko.

Trots op de enorme verbondendheid die in korte tijd daar ontstaan is, zo zie je op de bovenste foto de eigenaren van Espresso Dates, die andere succesvolle en favoriete koffietent in Rotterdam-West. Terwijl het verder een komen en gaan is van 'Verbonden Rotterdammers': particulieren die zakjes Heilige Rotterdamse Boontjes kopen of willen bestellen; ondernemers die de koffie willen schenken bij hun bedrijf of in hun winkel; buurtbewoners die Ookami ontdekt hebben als prima stek om 'een echt goed bakkie pleur' te komen doen tegen een echt vriendelijke prijs.

En dan ben ik trots. Trots dat Witty Art, mijn werk, met alle rafelige randjes en scherpe kantjes, daar hangt. In die mooie, stoere omgeving.

Bekijk meer over Heilige Rotterdamse Boontjes op hun website en volg ze via Facebook en Instagram.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten