vrijdag 14 juni 2013

Bij Gelegenheid inclusief Witty Art exposeren door!

Na de succesvolle showcases van Witty Art tijdens Route du Nord, exposeer ik van 14 tot en met 30 juni weer samen met de leden van Bij Gelegenheid. Met een nieuwe reeks: ''Such A Sudden Cold'', en op een voor mij wel heel bijzondere locatie.


Want, de expositie vindt plaats in ''mijn'' eigen Sint Maria's Gallery: een zogenaamde pop up galerie, een rondreizende tijdelijke expositieruimte op steeds weer wisselende plekken. Als ondernemende kunstenaar, want zo beschouw ik mezelf, is dit natuurlijk een waanzinnige kans om alle aspecten van Witty Art èn Witty Projects te combineren en mijn visie op creatief ondernemerschap volledig in de praktijk te brengen. Door het organiseren van mooie exposities en art events, workshops, inspiratiesessies, noem maar op. Maar: toegankelijk, laagdrempelig, gastvrij en open, op een aansprekende en begrijpelijke manier gebracht.

Bij Gelegenheid @ Sint Maria's Gallery : 14 t/m 30 juni

Sint Mariastraat 142 B, Rotterdam (in het centrum van de stad)
Opening: vrijdag 14 juni om 19.00 uur
Daarna te zien op t/m 30 juni
Open: vrij-/zater-/zondagen van 12.00 tot 18.00

Daarbuiten uitsluitend op afspraak: via info@twc-network.nl of via 06 25 105 357.

Alles over het project Sint Maria's Gallery en het speciale samenwerkingsverband dat ik daarvoor aanging, kun je lezen op Facebook.

Deze tijdelijke locatie, ter beschikking gesteld door Woonstad Rotterdam, biedt mij als kunstenaar de komende tijd in ieder geval volop de kans om nieuwe Witty Art te tonen. Om te beginnen, vanaf 14 juni de serie ''Such a Sudden Cold'', waarvan een voorproefje op deze blogpost.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten